אודותאולם הכושרהבריכותספאחוגיםתזונאיתגלריהצור קשר
בריכת גורדון המחודשת
 
חוגיםחוגים
חוגיםחוגים
חוגיםחוגים
חוגיםחוגים
חוגיםחוגים



הגדרות החוגים

לצד מכשירי הכושר המתקדמים, עומדים לשירותכם חדרי סטודיו ממוזגים, מצוידים ומרווחים, בהם תוכלו ליהנות מחוגים, שיעורי אירובי ושיעורי כוח לעיצוב וחיטוב הגוף כגון: זומבה, קיקבוקס, שיעורי עיצוב שונים, פילאטיס, יוגה, ספינינג, סדנה לחיטוב הבטן ועוד. השיעורים מועברים על ידי מיטב המדריכים, שיתאימו לכם את הפעילות הנכונה עבורכם, ויבטיחו חוויית אימון נעימה, עשירה במוטיבציה, ומביאה לתוצאות.

 

למעבר ללוח החוגים לחץ כאן

לרשותכם רשימת החוגים אותם תוכלו למצוא במועדון הכושר של בריכת גורדון:

 אירובי, סיבולת לב-ריאה

»

אימון מחזורי משולב- אימון אינטנסיבי המשלב בין מרכיבי הכושר הגופני השונים: סיבולת השריר ופיתוח סיבולת לב-ריאה. השיעור כולל תרגילים כנגד משקל הגוף, אלמנטים אירוביים במשטחים שונים, ריצה ומגוון תרגילי כוח.

»

דאנס סגנונות- שיעור ריקוד המתמקד בלימוד צעדים מהבסיס, טכניקה, דיוק תנועתי ומשלב תנועות מסגנונות ריקוד שונים כגון: קלאסי, לטיני, היפ-הופ, רוקנרול, סווינג,סטריפ ושנות ה- 80.שיעור שכולו חווית ריקוד סוחפת ומהנה.

 

אירובי סטריפדאנס- שילוב שטרם הכרתם של שיעור אירובי עם הסטריפדאנס. גם שיעור ריקוד חושני וסוחף וגם עבודה בדופק גבוה. שריפת קלוריות והנאה צרופה מובטחת. מתאים לכל אחד.

»

ספינינג- Indoo rcycling- שיעור רכיבה על אופניים לשיפור סיבולת
לב-ריאה בליווי מוזיקה. מומלץ מאד להשתמש בשעון דופק.
מתאים לכולם.

» ספינינג מתחילים- שיעור היכרות למתחילים הכולל הסבר על כיוון האופניים לישיבה נכונה, טכניקת רכיבה והתנסות.

»

קיקבוקס- שיעור אירובי המשלב תנועות מעולם הלחימה בצורה אלגנטית ומדויקת. אידיאלי לשריפת קלוריות, חיזוק השרירים וסיבולת לב ריאה ומתאים לגברים ונשים. קיימים גם שיעורי קיקבוקס בשימוש שקי איגרוף, להשגת תוצאות אמיתיות ושיפור הדיוק התנועתי. מומלץ להשתמש בכפפות איגרוף אישיות.

» ריצה/ קבוצת ריצה- שיעור חוץ- מתאים לכל מי שאוהב לרוץ, אוהב את ריח הים והאויר הפתוח.

»

 

ריקודי בטן פיוז'ן- שילוב בין ריקוד מסורתי עתיק וריקוד אלקטרוני מודרני. מיועד לכל הרמות ומאפשר למשתתפות/ים ליהנות מריקוד בטן וממחול עכשווי.  הכלאה קסומה בין העתיק לעתידני...

»

Zumba- שיעור אירובי המשלב צעדי ריקוד לצלילי מוזיקה לטינית סוחפת. השיעור מורכב מקומבינציות של ריקודי סלסה, צ'ה-צ'ה, היפ-הופ ועוד... חוויה אמיתית לנפש שמעלה חיוך ענק על הפנים. מתאים לכולם.

»

תאיבוקס אינטרוולים- שיעור המשלב בין עולם התאיבוקס - אלמנטים מעולם האיגרוף ועבודת מגע על שק, כולל עבודה על טכניקות לחימה
לבין עולם האינטרוולים-  עבודת סבולת בדופק גבוה ומשתנה.
אימון אינטנסיבי על מרכיבי הכוח השונים.

  TOTALFIT - שיעור אימון מחזורי משובל מאוד אינטנסיבי. מעברים חדים בין האלמנטים של כוח לבין האלמנטים של סיבולת ואירובי. שיעור שמתאים לאנשים שממש רוצים להזיע, להתחזק ולהתחטב.  

AthletiCore - שיעור במשלב באופן אולטימטיבי בין עבודה מדויקת של CORE לבין עובדה אירובית אינטנסיבית. השיעור כולל מעברים בין האלמנטים סטטיים לדינאמיים ברצפים מהירים ומאתגרים.

FITNESSDANCE דאנס ספורטיבי - שיעור דאנס שבנוי מרצפי ריקוד מאוד פשוטים וקליטים בליווי מוסיקה סוחפת. שיעור לא דורש יותר מדי קואורדינציה ושורף באופן מאוד אינטנסיבי. שיעור שבאופן אולטימטיבי ממזג בין הפשטות של זומבה לבין הריקודיות של אירובי דאנס של פעם.    

בריאות, גוף ונפש

»

התעמלות בונה עצם- התעמלות ייחודית המותאמת לאוכלוסיה מבוגרת, ואידיאלית למניעת אוסטיאופורוזיס (בריחת סידן) ושימור הגוף.

»

התעמלות בריאותית- שיעור מתון לשיפור ופיתוח היכולת והביטחון הגופניים. התרגילים תורמים לשיפור בשיווי המשקל, גמישות המפרקים וחיזוק השרירים ככלי למניעת כאבים נפוצים (גב וכו'). מומלץ לאוכלוסייה מבוגרת.

» התעמלות טיפולית- שיעור להעצמת האנרגיה הפנימית ע"י שילוב אלמנטים מתורת הצ'י קונג, הפלדנקרייז והיוגה.

»

טאי צ'י- התעמלות עתיקה מהמזרח הרחוק, הפועלת על פי עקרונות אומנות הלחימה לחיזוק הקשר בין הגוף לנפש. מתאים לכולם.

»



»

ג'יירוקינזיס- שילוב אידיאלי של מספר סגנונות אימון כמו: פילאטיס, יוגה ועוד... עבודה שיטתית על המפרקים באמצעות תנועה ריתמית גלית ומעגלית, לחיזוק ושיפור תפקוד הגוף. מתאים לכולם.

»

יוגה- התעמלות שמקורה במזרח, המשלבת בין גוף לנפש תוך התייחסות לנשימה. מעמיקה את המודעות הגופנית ומשפרת את היציבה. השיעור פועל במישור הגופני והתודעתי, ומאפשר הן את החיזוק הגופני והן את הצמיחה הפנימית.

»

יוגה אשטנגה- אחד הזרמים הקלאסיים של היוגה שמקורם בהאטה יוגה- משמע יוגה שעבודתה דרך הגוף. תרגול אינטנסיבי ודינאמי שמאוד מאתגר את הגוף. מומלץ לאלו המתרגלים יוגה באופן קבוע.

» יוגה ויניאסה- תרגול יוגה בדרך רכה ומותאמת לצרכיו של המתאמן. דגש על רצף אסנות (תנוחות) לשיפור הגמישות והכח הפיזי. השיעור מתאים לכל הגילאים ולכל הרמות ועובד על הקשר בין הגוף לנפש.

»

PowerYoga - תרגול יוגה בדרך דינאמית המשלבת סדרת תנוחות ברצף אחד. התרגול שם דגש על בנשימה בתיאום עם התנועה.

»

יוגילאטיס- השילוב המרתק בין שני עולמות: יוגה ופילאטיס. התנועתיות של פילאטיס עם עולם הרוח של היוגה. שיעור מיוחד וחוויתי שמתאים גם לחסידי פילאטיס וגם לחסידי יוגה.  

»


»

מחשבת הגוף- שיעור תנועה טיפולי המלמד לאיכות החזקת הגוף ותנועה נכונה. מושתת על עקרונות מתחומי התנועה והרפואה. מיועד לצעירים ולמבוגרים כאחד. »

ניה- ריקוד ייחודי המשלב טכניקות מחול עם טכניקות של אומנויות לחימה המלווה במגוון רחב של מוסיקה. התרגול בנוי מחימום, תנועה דינמית, אימון כוח, משחקי רצפה ושחרור.

» פלדנקרייז- שיעור מרגיע התורם לפיתוח הרגלים תנועתיים ומודעות לגוף דרך רצף תנועות עדינות. השיעור מתמקד בשיפור היציבה והגדלת טווחי התנועה. מומלץ לאוכלוסייה מבוגרת.  

עיצוב, חיטוב וחיזוק

»

עיצוב- שיעור לחיזוק וחיטוב הגוף בעזרת אביזרי כושר. מתאים לכולם.

»

עיצוב דינאמי- שיעור עיצוב וחיזוק המשלב תרגילים דינאמים בתנועה בעזרת אביזרי כושר. מתאים לבעלי כושר בינוני-גבוה.

»

עיצוב ותנועה- שיעור ייחודי שכולו תנועה בליווי מוזיקה מגוונת. מתאים לכולם.

»

עיצובלאטיס- שיעור אולטימטיבי המשלב בין עקרונות הפילאטיס לעבודת הכוח של העיצוב. » עיצוב Core-  שיעור לחיזוק השרירים תוך דגש על שרירי היציבה, מרכז הגוף ושיווי משקל. מתאים לכולם.

»

פיטבול- שיעור שהאביזר העיקרי בו הוא פיטבול. שיעור המאפשר העמקה של טווחי תנועה ועבודה על כל הגוף תוך שילוב אלמנטים כמו: שיווי משקל, כוח, גמישות וקואורדינציה. האימון האולטימטיבי לחיזוק שרירי היציבה ומרכז הגוף... מתאים לכל גיל ורמה.

»

פיטבולאטיס- שילוב בין עולם הפיטבול לבין עולם הפילאטיס התורם לחיזוק והארכת שרירי הגוף. מפתח מיומנויות של ריכוז ומודעות גופנית גבוהה באמצעות עבודה על שיווי המשקל. מתאים לכולם.

»

פילאטיס- טכניקה ייחודית המשלבת באופן הרמוני בין תנועה פיזית ודינאמית של כל קבוצות השרירים בגוף לבין פיתוח מודעות, ריכוז, שליטה ודיוק שהם מעקרונות השיטה.

»

פילאטיס גארודה- שיעור ייחודי המשלב את עקרונות הפילאטיס, היוגה והג'יירוטוניק. תרגול השיעור תורם להגדלת הכוח, הגמישות והקורדינאציה.

»

פילאטיס דאנס- שיעור פילאטיס בסגנון שונה ומיוחד. שיעור שמשלב את עולם הפילאטיס עם האלמנטים מסגנון קלאסי של "שיעור בלט על הריצפה" או בשמו המקורי bar au sol . שילוב מיוחד זה מאפשר למזג בין תנועה של ריקוד לפילאטיס. שיעור מאתגר וחוויתי. מתאים לכולם.

»

 Power Pilates- שיעור פילאטיס למתקדמים המשלב אלמנטים מורכבים ועוצמתיים יותר ביחס לשיעור פילאטיס רגיל.

»

מתיחות- עבודה על גמישות השרירים, הגדלת טווחי התנועה במפרקים השונים וחיזוקים במקביל. מומלץ לכולם.

»

סדנת בטן- עבודה אינטנסיבית על שרירי הבטן, המשלבת מגוון אביזרים: משקולות יד, כדורים ועוד... האימון נמשך כ-15 דקות ומתאים לכולם.

»

Core-Extreme-שיעור המתרכז בעבודה על שרירי ה- Core ומשלב עבודה אינטנסיבית על מתיחות באופן מאתגר ועצים שלא הכרתם עד היום.

»

Core and Stretch- שילוב עבודה על שרירי ה- Core וגמישות השרירים. מתאים לכולם.

מועדון הכושר של בריכת גורדון- בשביל הספורט, בשביל הבריאות, בשביל החוויה.


שינויים והחלפות
פיט זון
חוגים חדשים בבריכת גורדון
מערכת החוגים
מערכת חוגים שבועית
הדפסת מערכת החוגים
מדריכים
חיפוש
שיעורי הספינינג
הגדרות החוגים
דרושים
בניית אתרים בניית אתרים
בריכת גורדון | כל הזכויות שמורות@2011
טל': 03-7623300 | פקס: 03-7623310 | מייל: info@gordon-pool.co.il |